Безкоштовна доставка по всій Україні Безкоштовна доставка по всій Україні

Часті питання

Часті питання

  • Що робити, якщо пошкодження або некомплект виявили під час збирання меблів?

    Якщо ви бачите, що товар не відповідає вашому замовленню, має якісь дефекти, або для повної збірки чогось не вистачає, будь ласка, припиніть монтаж меблів та повідомте про це сервіс-менеджера за телефоном (067) 807-21-10.

  • Що робити, якщо отриманий товар пошкоджений?

    При отриманні обов’язково перевіряйте упаковки на цілісність.

    У разі пошкодженого товару або неповної комплектації замовлення — необхідно відмовитись від отримання, а також скласти з кур’єром «акт про пошкодження».

    Якщо у вас виникла така ситуація, просимо Вас повідомити нашого сервіс-менеджера за телефоном: (067) 807-21-10.

  • Де знаходяться ваші магазини?

    На даний момент наша мережа представлена в таких містах:

    • м. Рівне, вул. Соборна, 56 (Укртелеком, майдан Незалежності);
    • м. Львів, вул. Б. Хмельницького, 176 (ТЦ Фуршет, 2 поверх);
    • м. Львів, с. Сокільники, ТРЦ "Кінгкросс", на території "Фокстрот";
    • м. Львів, вул. Княгині Ольги, 100 Б, ЖК "Добра оселя";
    • м. Луцьк, вул. Конякіна, 30, ТЦ "Варшавський";
    • м. Луцьк, проспект Волі 49а, СітіПарк, 2 поверх;
    • м. Нетішин, вул. Енергетиків, 1Б (Фуршет, 1 поверх);
    • м. Вараш, Майдан незалежності, 10, ТРЦ "Оранж Плаза", 2-й поверх.
  • Які гарантії, що після оплати авансу, я отримаю замовлення?

    Після оплати авансу у вас залишається квитанція банку та рахунок фактура з вашим замовленням. Це дає вам гарантію на відстоювання прав у суді та підтримку товариства захисту прав споживачів.

  • Чи є сертифікати якості на продукцію, представлену на сайті?

    Ми працюємо тільки з перевіреними роками виробниками, тому вся їх продукція є сертифікованою.

  • Як можна оплатити замовлення?

    Ви можете здійснити оплату через касу банку, термінал та систему Приват24.

  • Які гарантії на товар?

    На всі меблі, представлені на сайті, надається фабрична гарантія строком 12-24 місяці. Гарантія/повернення

  • Яка вартість доставки меблів?

    Усі ціни на сайті вказані з урахуванням доставки у ваш регіон. Якщо сума замовлення складає більше 5 000 грн, доставка до вашого під’їзду або дверей будинку — безкоштовна. В інакшому випадку — 100 грн.

  • Чи є послуги збірки меблів? Яка вартість збірки меблів?

    Вартість збірки меблів залежить від категорії, обраного вами, товару; та від населеного пункту, в якому ви проживаєте (тобто від проробленого майстром шляху до вас). Детальну інформацію ви можете дізнатись у продавців-консультантів.

  • Чи можна оплатити замовлення по факту отримання, без авансового платежу?

    Замовлення відправляється до клієнта, або передається в роботу на фабрику, тільки після внесення авансового платежу. Його розмір можна дізнатись за посиланням https://www.dybok.com.ua/ua/payment_and_delivery

    Без авансу можлива відправка замовлення лише постійним клієнтам (в кого вже є мінімум 2 виконаних замовлення), при умові, що бажаний товар є в наявності на одному з наших складів.

  • Чи можна отримати знижку?

    Якщо сума вашого замовлення перевищує 25 тисяч гривень, вам може бути надана «знижка постійного клієнта».

    Або ж якщо ви знайшли дешевше аналогічну позицію у магазині конкурента, де такі ж умови доставки, як у нас, тоді ви також можете претендувати на певну знижку.

  • Чи можна викликати замірника?
    Так, ми співпрацюємо з майстрами з більшості міст України, які займаються замірами та збіркою меблів. Щоб замовити дану послугу зверніться, будь ласка, до продавця-консультанта.
  • Чи є розстрочка/кредит на меблі?

    Так, ви можете побачити доступні пропозиції за цим посиланням https://www.dybok.com.ua/ru/credit. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зверніться, будь ласка, до продавців-консультантів

  • Чи можливе виготовлення товару в іншій тканині, кольорі, комплектації?

    Корпусні меблі виготовляються тільки в тих кольорах, що вказані на сайті. Виробники не змінюють ніяких характеристик (навіть за окрему плату).

    Що стосується м’яких меблів, то на нашому сайті представлені куточки та дивани в конкретних дизайнах виробників, які змінити не можна. Проте, здебільшого, до меблів такого типу виробники надають велике розмаїття доступних тканин, де коротко вказано їхні описи.

    Якщо ви не знайшли підходящого кольору, можете звернутись до продавця-консультанта, котрий уточнить можливість виконання товару, в бажаному вами кольорі, у виробника.

  • Чи робите меблі під замовлення?

    Ми пропонуємо меблі під замовлення за Вашими розмірами та побажаннями.

    Такі види меблів можна переглянути в категорії «Меблі під замовлення»

  • Чи можна змінити розміри?

    Деякі виробники можуть вносити корективи в розміри своєї продукції. Сьогодні, це в основному виробники матраців, шаф-купе, стільниць, кухонь та деяких м’яких меблів.

  • Який термін доставки?

    Термін доставки вашого замовлення залежить безпосередньо від наявності товару на складах (наших або у виробників) та від способу доставки (нашим транспортом або через перевізника).

    Якщо товар в наявності на нашому складі, його термін доставки по Україні сягає 3-7 робочих днів.

    Якщо товар в наявності на складі виробника, то термін доставки може повідомити консультант.

  • Який термін виготовлення?

    Кожен виробник, з яким ми співпрацюємо, визначає конкретний термін виготовлення своїх меблів.Він на пряму залежить від категорії. Якщо одиниця, яка вас цікавить, є у виробника в наявності, це значно скоротить час вашого очікування. Термін виготовлення та доставки вам можуть повідомити наші продавці-консультанти.

  • Чи є товар в наявності?

    Наявність товару на сайті позначається значком «в наявності».

    У разі відсутності даної позначки, товар виготовляється під замовлення на фабриці або може бути в наявності на складі виробника. Деталі уточнюйте у менеджера.

Немає відповіді на ваше запитання?

Задайте своє запитання і отримайте відповідь на вашу пошту, або ми перевеземо вас.
Авторизація
Відновлення пароля
Не маєте акаунту Реєстрація
Відновлення пароля
Ми надішлемо вам SMS з новим паролем
Реєстрація
У вас є акаунт  Авторизація
Успішно надіслано

Дякую за звернення.
Скоро ми зв'яжемося з Вами для його підтвердження.

Зворотній зв'язок
Телефони
Контактні телефони:
+38 (044) 334-54-04 багатоканальний
Час роботи Call-центру Пн-Пт: з 9:00 до 20:00.
Сб, Нд: з 10:00 до 18:00.
Сервісний відділ
+38 (067) 807-21-10 service@dybok.ua
Оберіть Ваше місто